בעוד כמה דקות נשלח הודעה לכתובת המייל שהזנת, שם יחכו לך פרטים נוספים על התהליך כמו גם פרטי הקשר של המלווה האישי/ת של בית הספר שלך לאורך התהליך. עם המלווה ניתן להתייעץ, לחשוב יחד ולהתכונן למאיץ בו ייכתבו התוכניות המחייבות של התהליך. עד שהמייל יגיע, אנחנו מזמינים אותך להציץ במערך למנהל/ת הירושלמי/ת, בו מחכות לך הצעות ומתודות לפעולות, לטובת תהליך עבודה מיטבי יחד עם צוות בית הספר עד להגשה הסופית.

שמחות על הצטרפותך לתהליך המשמעותי העומד לפנינו.

נשתמע בקרוב! 

*אם המייל לא נמצא בתיקייה הראשית של תיבת המייל שלך, כדאי לבדוק בקידומי מכירות/ ספאם ולהעביר אותו לתיקייה הראשית כדי לא לפספס את העדכונים הבאים שלנו

כיתת אם מגוונת - יסודי

מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22

מבטים נוספים

על הכיתה

בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.

המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם. 

מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.

על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד. 

תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.

 

מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.

על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.

הצעה לסדירות תומכת

  • הבוקר נפתח במעגל כסאות שבו לכל תלמיד מקום ישיבה קבוע.
  • על הקיר שמחוץ לכיתה/על הדלת חלוקת המשימות
  • לכל מקצוע שנלמד בכיתה יש שעה שבועית אחת בחדר אחר בבית הספר שמתאים יותר ללמידה פרונטלית- מסורתית. כך מורות יכולות לתכנן שיעורים מסוגים שונים ולרכך את תהליך השינוי.
להדפסה

להדפסה

אם ביה"ס לא מופיע ברשימה צרו קשר כאן