קטלוג פדגוגי    

משחקים בעת קורונה
משחקים בעת קורונה
בוקר בקטנה
בוקר בקטנה
סוף יום ברגוע
סוף יום ברגוע
מימוג'י
מימוג'י
רגע של שיתוף
רגע של שיתוף
מרחב בריא
מרחב בריא
זמן פטפוט
זמן פטפוט
בוקר טוב!
בוקר טוב!
מיינדפולנס
מיינדפולנס
סולם ערכים/ארבע פינות
סולם ערכים/ארבע פינות
Think, pair, share
Think, pair, share
TRICIDER
TRICIDER
טיימר
טיימר
ANSWERGARDEN
ANSWERGARDEN
PADLET
PADLET
IGNITE
IGNITE
TO-BE-EDUCATION
TO-BE-EDUCATION
ג'יגסו
ג'יגסו
סליחה טעות
סליחה טעות
״משלושה יוצאת אחת״
״משלושה יוצאת אחת״
זכות הבחירה
זכות הבחירה
התנסות לפני המשגה
התנסות לפני המשגה
סולם משימות
סולם משימות
דיון בהתקטבות
דיון בהתקטבות
שאלות מטיילות
שאלות מטיילות
פאזל-טקסט
פאזל-טקסט
הרמזור
הרמזור
רק רגע
רק רגע
רגע האמת
רגע האמת

כיתת אם מגוונת - יסודי

מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22

מבטים נוספים

על הכיתה

בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.

המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם. 

מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.

על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד. 

תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.

 

מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.

על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.

הצעה לסדירות תומכת

  • הבוקר נפתח במעגל כסאות שבו לכל תלמיד מקום ישיבה קבוע.
  • על הקיר שמחוץ לכיתה/על הדלת חלוקת המשימות
  • לכל מקצוע שנלמד בכיתה יש שעה שבועית אחת בחדר אחר בבית הספר שמתאים יותר ללמידה פרונטלית- מסורתית. כך מורות יכולות לתכנן שיעורים מסוגים שונים ולרכך את תהליך השינוי.
להדפסה

להדפסה

אם ביה"ס לא מופיע ברשימה צרו קשר כאן