סיעור מוחות מקוון כולל דירוג רעיונות!
סיעור מוחות מקוון כולל דירוג רעיונות!
סיעור מוחות אפקטיבי הוא אתגר, במיוחד בקבוצה גדולה של משתתפים.
אם רוצים לשמוע ברצינות כל רעיון, ולאפשר לשאר המשתתפים להגיב - זה עלול לקחת הרבה זמן. מה גם שקשה לסכם את הדיון, ולראות אילו רעיונות הם המובילים.
השימוש ב-TRICIDER מאפשר לנהל עשרות דיונים בו זמנית, וגם לייצר דירוג אוטומטי של הפופולריות של כל רעיון.
מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22
בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.
המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם.
מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.
על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד.
תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.
מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.
על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.