!פלטפורה מקוונת למשחק תפקידים מרתק
!פלטפורה מקוונת למשחק תפקידים מרתק
בעת דיון רגיל בכיתה, מעגל המשתתפים בדרך כלל אינו גדול,
ויש תלמידים קבועים שמשתתפים.
היתרון של פלטפורמה זו הוא בחלוקה למספר קבוצות דיון קטנות, כך שכל התלמידים משתתפים.
כמו כן, השימוש בפלטפורמה וירטואלית, יכול לעודד יותר תלמידים להשתתף,
במיוחד בשל העובדה שהם אינם מופיעים בשם שלהם, אלא מייצגים דמות וירטואלית.
ועוד יתרון משמעותי - בניגוד לדיון רגיל בכיתה,
כאן כל הטיעונים מתועדים בכתב, וניתן להשתמש בהם כחלק מחומרי הלמידה בכיתה.
דוגמאות- בקישור לרשימת המשחקים באתר
מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22
בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.
המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם.
מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.
על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד.
תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.
מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.
על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.
להדפסה