רעיונות לפעילויות נחמדות בסוף היום
רעיונות לפעילויות נחמדות בסוף היום
בחרו מתוך הרשימה:
בסוף יום כדאי לעשות משהו מרגיע שישלח אותם הביתה בטוב, משהו קליל שאין בו הרבה מאמץ לא למורה ולא לתלמידים. ויחד עם זאת נותן תחושה של סגירה טובה של יום שהיה והכנה שתיתן תחושת ביטחון לקראת היום הבא.
כל ההרגלים שהיו מוכרים לילדים בביה"ס משתנים, ולכן כל טקס קבוע שתבחרו שמתחבר לילדים, נותן להם מקום וניראות- יהיה משמעותי עבורם בסיום היום.
מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22
בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.
המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם.
מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.
על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד.
תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.
מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.
על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.
להדפסה