לפתוח את הבוקר במדיטציה, נשימות, הגברת המודעות וההקשבה לגוף!
לפתוח את הבוקר במדיטציה, נשימות, הגברת המודעות וההקשבה לגוף!
הבוקר של הילדים עשוי להיות מלווה בתחושות של לחץ, חרדה, סטרס. מיינדפולנס= קשיבות, היא דרך לעודד את הילדים להתחבר לעצמם, להכיר דרכים להרגיע את עצמם בסיטואציות שונות בחיים ולמצוא לעצמם רגע של שקט.
רגע של שקט שמכנס את כולם יחד בפתיחת יום, מייצר אווירה נעימה ומסייע להעלות את הריכוז לקראת המשימות הלימודיות.
מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22
בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.
המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם.
מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.
על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד.
תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.
מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.
על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.