בואו נאפשר לתלמידים זמן לפטפט!
בואו נאפשר לתלמידים זמן לפטפט!
1. טיול פטפוט בשניים, במרחק 2 מטר-
**כל מורה יכולה לבחור את המגבלות שמתאימות לגיל ולאופי הקבוצה. במקום טיול אפשר
2. לייצר מפגשים בדומה למודל הקרוסלה-
** מתאים לפתיחת יום/ סוף יום או בכל שעה שתבחרו **
הילדים מגיעים אחרי זמן רב שלא נפגשו, אחד הצרכים הכי בולטים שלא קיבלו מענה בתקופת הקורונה הוא הצורך בשייכות ובמפגש חברתי. הם ירצו לממש את זמן הפיטפוט הזה בכל מקרה- אז למה שלא נאפשר זאת באופן מובנה?!
מספר מקומות בכיתה: 32
מתוכם מספר מקומות מסורתיים: 22
בכיתה זו אנחנו רוצים להציע אופני למידה מגוונים ומובהקים- אזור הקנייה, במה, אזור שקט, אזור יצירה וחקר, עבודה נמוכה, עבודה גבוהה וקיר מחיק לעבודה ורטיקלית.
המגוון המובהק מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות חוזקות ולבחור במנחים שמתאימים להם.
מחיצות, בין אם הן ניידות (כמו לוח מחיק נייד) ובין אם קבועות (כמו כוורת נמוכה שמותקנת בניצב לקיר) עוזרות לתחום אזורים.
על מנת לאפשר את כל זה אנחנו מוותרים על חלק ממקומות הישיבה המסורתיים (מקום קבוע בשולחן לכל אחד) ודואגים לתא אישי לתיק ולציוד האישי של כל תלמיד.
תחושת השייכות בכיתה זו נובעת בראש ובראשונה מההכרה בשונות בין התלמידים ובאפשרות לבחור ולבטא כשרונות.
מה אנחנו מרוויחים בעיצוב מרחב למידה זה: תהליכי למידה מגוונים ומנחים שונים זמינים כל הזמן ובשימוש תמידי.
על מה אנחנו מוותרים: מקום ישיבה מסורתי לכל תלמיד.
להדפסה